Pages

Friday, June 19, 2009

Sabor je la makcik!!!

Friday, June 19, 2009
Haishhh...
everyday bangun pagi siap2 g keje then sampai opis sure akan merungut.Even though dalam hati da berjanji akan dtg keje dgn perasaan yang ceria and high spirited.Then bile da merungut spoil la mood nak wat keje.Kdg2 terpikir nak masuk belajar balik.malas nak keje
(bole ke camtu??hehehe).Merungut bukan ape.tiap2 ari nak kene deal dgn org psycho.hayoooo.letih wooo...

Selalu nak emo2.What the heck???HELLOOOOOOO.be profesional ckit bole tak??mcm aku suke sgt keje ngan kau.
(emmm kan da sumpah seranah ni).aku leh wat relax je asal kau nak emo2 segale.whatever la.mcm nak layan kau seorang.byk lagi keje aku(sgt tak matured ok kau ni)

u have the potential. u still young.jgn memilih wat keje bole tak??nak complain aje.ak pun kuli gak.

p/s: baru ku tau dunia penyiaran sgt ramai peeps yg fake~

4 comments:

shima said...

hai anum.
bebel la lagi.
sy suka baca.
best update.
hehe.
take care hanum.
MISS
;p

Amzil Avenue Mom said...

and saye tau siapa ini budak... kasi ghotan sama dia....baru tau...ok? nnt saye suruh abah ghotan dia... baru tau nk larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! Ops! eheh..terpecah rahsia...

asam-manis said...

woah..bukan setakat dunia penyiaran ,malah segala dunia pun ade yg fake..tak dapat nak lari..

hanumsalleh said...

cima: kmu suke dgr saya bebel.haishhh.pelik la ;p

fena: ops terbocor pule rhsia.tkpe2 dorg bukan baca pun blog saya.hehehe.

syasya: owh sgt kan?melate fake peeps.tak kuasa da makcik ;p

::Ocean Of Emotions:: © 2014